Navigace
Obsah
Střet zájmů
Zákon č. 159/2006 Sb.
Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích podávaných veřejnými funkcionáři podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.
Podávání oznámení
Zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů ukládá veřejným funkcionářům mj. povinnost oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu jejich činností vykonávaných vedle výkonu funkce veřejného funkcionáře, veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, popřípadě finančních závazků, které veřejný funkcionář má.
Veřejným funkcionářem se pro účely zákona rozumí osoba uvedená v § 2 zákona.
Registr oznámení
V případě obce Valeč je evidenčním orgánem starosta. Registr je veden v písemné a elektronické podobě.
Povinnost podat oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech darech a závazcích se podává vždy do 30. června daného roku za předchozí rok.
Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce.
Oznámení se podávají na formuláři vydaném vyhláškou Ministerstva spravedlnosti č. 578/2006 Sb.
Nahlížení do registru
Každý má právo nahlížet do registru, a to na základě písemné žádosti. Do registru lze nahlížet v písemné nebo elektronické podobě.
Žádost se podává
- v úředních hodinách na podatelně obce
- prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu: Náměstí 119, Valeč, 364 55
zasláním na adresu elektronické podatelny - podatelna@valec.cz
Kontakt na pracovnici, která zabezpečuje agendu evidenčního orgánu:
Michaela Lindáková
telefon: +420 353 399 728
Nahlížení do registru v písemné podobě je možné pouze v úředních hodinách:
Po, St: 7:30 - 11:30, 12:00 - 16:00
Út: 7:30 - 11:30, 12:00 - 15:30
Čt: ZAVŘENO
Pá: 7:30 - 11:30, 12:00 - 13:30